Τα χαρτικά Foxy αγαπούν τα παγωτά. Γι’ αυτό και σας ενημερώνουν για τις πρώτες ύλες των παγωτών έτσι ώστε να επιλέγετε τα πιο υγιεινά.

Το παγωτό είναι το καλοκαίρι must. Η σύσταση και οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του εξαρτώνται από την ποιότητα και τον τύπο του. Όταν γνωρίζεις από τι φτιάχνονται, είναι πιο εύκολο να επιλέξεις το σωστό.

Γενικά το παγωτό θεωρείται εύπεπτη τροφή. Παρ’ όλα αυτά, τα παγωτά διαφέρουν σημαντικά όσον αφορά στο θερμιδικό τους περιεχόμενο.

  • Το παγωτό ξυλάκι έχει τις λιγότερες θερμίδες, όταν δεν έχει επικάλυψη σοκολάτας, σε σύγκριση με τα «κυπελλάκια».
  • Τα «κυπελλάκια» υπερτερούν από τα ξυλάκια και σε λίπος, και σε χοληστερίνη, ιδιαίτερα τα παρφέ.
  • Αντίθετα, τα παγωτά γρανίτα ή σορμπέ περιέχουν ελάχιστα ή καθόλου λιπαρά και αποδίδουν τις χαμηλότερες θερμίδες.
  • Στα χύμα παγωτά, οι διάφορες γεύσεις φρούτων ή το παγωμένο γιαούρτι περιέχουν λιγότερες θερμίδες σε σχέση με το παρφέ ή άλλες γεύσεις.
  • Τα τελευταία χρόνια, έχουν κάνει την εμφάνισή τους τα «διαιτητικά» παγωτά τύπου 0%, τα οποία περιέχουν υποκατάστατα ζάχαρης, συνήθως ασπαρτάμη (ακεσουλφαμικό Κ, μαλτοδεξτρόζη ή σορβιτόλη) και μηδέν λίπος. Αντίθετα, τα παγωτά με σοκολάτα έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε λίπος.

Σερβίρουμε τα ξυλάκια παγωτό με χαρτοπετσέτες Foxy Hour Foxy – ιδανικές για κάθε ώρα!